piątek, 19 września 2014

SAŁATKA NIE GRECKA

Ten przepis polecam Ja i Moi najbliżsi.
Mój narzeczony który uwielbia sałatkę w połączeniu z bagietką czosnkową na ciepło...  Moja przyjaciółka, z którą zazwyczaj nie ma wieczoru bez tej sałatki :-) Plus wino -oczywiście! :-P
I każdy, kto choć raz spróbował- od tak, banalnie prosty sposób, na wykorzystanie tego co akurat przeważnie jest w lodówce. :-)

SKŁADNIKI :
-sałata lodowa (w tym przypadku użyłam kapusty pekińskiej,bo tą właśnie miałam pod ręką.)
-1 duży ogórek,
-2 pomidorki
-kukurydza
-ser feta
-sos grecki
-3 łyżki oliwy z oliwek
-2 łyżki wody
-zielone oliwki (tym razem akurat nie miałam, więc niestety nie dodałam)

WYKONANIE :

Niektórzy wolą warstwowo do salaterki, Ja-bezpośrednio na talerz.
Sałatę "poszarp" na małe części. Ogórka i pomidory pokrój w półksiężyc, ser feta' w kostkę. Posyp kukurydzą. (i oliwkami)  Sos grecki wymieszaj z wodą i oliwą, delikatnie polewaj łyżką po całości. 

Ps. Pysznie smakuje z bagietą czosnkową ,podawaną na ciepło.

Smacznego!  :-)

Brak komentarzy: