sobota, 13 września 2014

SAŁATKA Z BURACZKÓW NA OCCIE

Nie tak dawno robiłam buraczki, między innymi dla tej własnie sałatki. Moim i Mateusza zdaniem smakuje bardzo dobrze :-)
Więcej opini usłyszę w niedzielę, gdyż będę znów ją robić na większą skalę dla Mojej rodziny :-) Jestem pewna, że zagości w naszym menu już na stałe!  :-P

SKŁADNIKI:
-słoik buraczków na occie (Ja użyłam 0'9l)
-kilka ogórków korniszonych (proporcjonalnie do buraczków)
-1 duża cebula
-6 jajek
-3 łyżki majonezu
-łyżka śmietany
-sól
-pieprz
-pieprz ziołowy

WYKONANIE:
Buraczki ,ogórki i ugotowane na twardo jajka pokrój w drobną kostkę. Cebulę obierz, pokrój również w kostkę, posyp solą i poczekaj aż troszkę zmięknie.
Następnie połącz z resztą składników. Dodaj majonez, śmietanę, przyprawy i wszystko razem wymieszaj.
Przełóż do szklanej salaterki. Gotowe! 

SMACZNEGO! :-)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wreszcie doczekałam się Twoich przepisów Iwonka...:)
P.s Teraz łatwiej mi będzie odnaleźć się w roli żony...Czekam na więcej:*

Unknown pisze...

Bardzo się cieszę, że Moje przepisy mają w Tobie fankę,jakże zresztą wierną! :-)
Polecam się na przyszłość Pysiu! :-P :-*